Ημερίδα « Το παιδί πάει Γυμνάσιο »
Ημερίδα « Το παιδί πάει Γυμνάσιο »
Η Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά
διοργανώνει



ημερίδα αφιερωμένη στο παιδί το Σάββατο 15 Μαρτίου 2025 με θέμα:



To παιδί πάει Γυμνάσιο!

Μία μέρα εκπαιδευτικού παιχνιδιού και δημιουργικής μάθησης



για τους μαθητές Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού

Η ημερίδα απαντά σε ερωτήματα και ανάγκες των μαθητών και των γονέων τους που αφορούν:

  • Στο αίσθημα της ανασφάλειας που γεννά στους μαθητές και στις οικογένειές τους η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Η ανασφάλεια σχετίζεται τόσο με την αλλαγή της σχολικής βαθμίδας, όσο και με την επιλογή του επόμενου σχολικού περιβάλλοντος.
  • Στο άγχος που διακατέχει ένα παιδί, όταν αρχίζει να έχει εφηβικές ανησυχίες και στις ευθύνες που αυτές συνεπάγονται.
  • Στην ανάγκη να διευκολυνθεί η μετάβαση του μικρού μαθητή από τις γνωστικές απαιτήσεις του Δημοτικού σε αυτές του Γυμνασίου παίρνοντας μία πρώτη γεύση με τη μορφή παιχνιδιού.

Η παρακολούθηση των ομιλιών που απευθύνονται στους γονείς και η συμμετοχή των μαθητών στα εργαστήρια (ateliers) προσφέρονται από την Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά χωρίς επιβάρυνση. Απαραίτητη όμως είναι η δήλωση ενδιαφέροντος ηλεκτρονικά στο https://lfh.edu.gr/el/aes/ateliers-inscription, καθώς είναι συγκεκριμένος ο αριθμός των συμμετεχόντων σε κάθε εργαστήριο και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δήλωσης συμμετοχής και κράτησης θέσης στις προτεινόμενες ομάδες εργαστηρίων θα είναι ανοιχτό από 05/03/2024 έως και 13/03/2024.

Για πληροφορίες σχετικά με την ημερίδα συνδεθείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί : https://lfh.edu.gr/el/aes/ateliers-infos .

Σε περίπτωση λάθους ή αν επιθυμείτε κάποια αλλαγή, επικοινωνήστε με τη γραμματεία γυμνασίου στο 211 300 91 24 ή ηλεκτρονικά στο ateliers@lfh.gr. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης προαπαιτούμενου αριθμού στα εργαστήρια θα ενημερωθείτε για πιθανές αλλαγές.

 
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:30-10.00 Προσέλευση - Επιβεβαίωση εγγραφών.

10.00 Bράβευση των διακριθέντων μαθητών του Διαγωνισμού Μαθηματικής σκέψης, Λογικής & Αλγοριθμικής Δεξιότητας "Ανρί Πουανκαρέ"

Ομιλίες που απευθύνονται στους γονείς

 

10:30-11:15

Καλωσόρισμα-Παρουσίαση του σχολείου από τον Διευθυντή του Γυμνασίου, κ. Κωνσταντίνο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΗ και τη Διευθύντρια του Λυκείου, κα Ιωάννα ΣΑΒΒΙΝΙΔΟΥ.

 

11.30-13.00

Κεντρική ομιλία - παρέμβαση που απευθύνεται στους γονείς και κηδεμόνες από την ψυχολόγο – συγγραφέα, Χριστίνα Ρασιδάκη.

Θέμα: “Καλώς ήρθες Γυμνάσιο! Τι πρέπει να ξέρουμε για μια ομαλή μετάβαση”

 

13.00-14.00 Διάλειμμα – Μπουφές.

14.00-14.30 Ξενάγηση στους χώρους του σχολείου.

Για τους μαθητές Ε & ΣΤ’ Δημοτικού

10:00-15:00 Εργαστήρια που απευθύνονται στους μαθητές

Κύρια γλώσσα στα εργαστήρια είναι η ελληνική.

Στα εργαστήρια από την ομάδα FLE και την αναρρίχηση με τον Frantz Collard χρησιμοποιείται η ελληνική και η γαλλική γλώσσα.

Στα εργαστήρια με τη Νίνα Στράτου, την Μπέσσυ Αρχοντούδη και την Βασιλική Λιακοπούλου χρησιμοποιείται η ελληνική και η αγγλική γλώσσα.

Προβλέπεται διάλειμμα ανάμεσα στα εργαστήρια για να προσφερθούν χυμός και σνακ.





ΟΜΑΔΑ 1

PETIT NICOLAS

ΟΜΑΔΑ 2

ASTERIX

ΟΜΑΔΑ 3

ANTICLIMAX

ΟΜΑΔΑ 4

KAKOFONIX

10.15-11.45

 

“ΜΙΚΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ”

 

ΔΑΦΝΗ ΦΑΡΜΑΚΑΚΗ

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ

ΚΩΝΣΤΑ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 351

10.15-11.45

 

“BREAKFAST AT LFH”

ΜΠΕΣΣΥ ΑΡΧΟΝΤΟΥΔΗ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

 

154Β

10.15-11.45

 

“ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΤΕΡΙΣΗ-BADMINTON”

ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΙΑΚΟΥΒΑΚΗ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

10.15-11.45

 

“MA TOUR ATTRAPE LE VIDE, LE CIEL, LES NUAGES”

 

MARGUERITE CAILLAUX

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.20-13.20

“e-ΠΑΙXΝΙΔΙ SCRATCH”

(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)

ΚΩΣΤΑΣ ΣΧΟΙΝΑΣ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΠΙΝΟΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 215

12.20-13.30

 

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ”

PING-PONG

ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

12.20-13.50

 

“MA TOUR ATTRAPE LE VIDE, LE CIEL, LES NUAGES”

 

MARGUERITE CAILLAUX

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

12.20-13.20

 

“ON DANSE”

 

ΧΛΟΗ

ΑΛΙΓΙΑΝΝΗ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΧΟΡΟΥ

13.30-15.00

 

“ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ”

(ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ)

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΡΛΕΡΟΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΑΤΡΟΥ



 

13.45-15.00

 

“ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ LFH”

ΔΑΦΝΗ ΦΑΡΜΑΚΑΚΗ

ΕΛΕΝΗ ΣΦΥΡΙΔΟΥ

ΑΡΕΤΗ ΔΟΥΚΑ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 407

14.00-15.00

 

“ΜΑΓΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ”

ΑΝΝΑ ΤΖΙΜΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΓΡΙΟΔΗΜΑΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΑΣΚΑΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΕΣ 154a, 154b

13.30-15.00

 

“ΑΡΧΑΙΟ-ΠΑΙΧΝΙΔΙΣΜΑΤΑ”

ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑΣ

ΑΡΕΤΗ ΔΟΥΚΑ

ΑΙΘΟΥΣΑ 351





ΟΜΑΔΑ 5

TIN TIN

ΟΜΑΔΑ 6

GOUDOURIX

ΟΜΑΔΑ 7

IDEFIX

ΟΜΑΔΑ 8

SPIROU

10.15-11.45

“CHANTONS ET DANSONS ENSEMBLE !”

 

OLGA DASKALOPOULOU

ΑΙΘΟΥΣΑ

409

10.15-11.45

“ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟ;”

 

ΑΝΤΩΝΙΑ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΧΟΡΟΥ

10.10-11.00

“ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ {X}ΑΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ”



ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΑΙΘΟΥΣΑ 405



11.10-12.00



“ΦΩΣ & ΧΡΩΜΑ”

(ΧΗΜΕΙΑ)

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΟΥΡΑ ΑΛΚΥΟΝΗ ΓΟΥΡΔΟΜΙΧΑΛΗ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ

10.15-12.00

“ROBOT-ΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ”

 

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11.45-12.15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.00-12.30

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.00-12.30

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.20-13.30

 

“ΜΑΓΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ”

ΑΝΝΑ ΤΖΙΜΑ

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΓΡΙΟΔΗΜΑΣ

 

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΑΣΚΑΣ

 

ΑΙΘ.154 a & 154b

12.20-13.35

 

“ROBOT-ΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ”

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

12.35-13.45

 

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ”

ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ

FRANTZ COLLARD & ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

12.35-14.05

 

“ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

CHASSE AU TRESOR

ATHIA TSITSIPI

 

HALL & 419

13.40-15.00

 

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ”

PING-PONG

 

ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

13.40-15.00

 

“UN MOT, UNE IMAGE !

INVITATION AU VOYAGE !”

 

LITO KAMARAS

 

ANGELIKI ADAM

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 352

13.50-14.50

 

“MYSTERIES AT THE MUSEUM”

ΝΙΝΑ ΣΤΡΑΤΟΥ-

ΓΡΑΝΕΤΑ ΚΑΡΑΤΖΑ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 405

14.10-15.00

 

“Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΩΝ”

(ΒΙΟΛΟΓΙΑ)

ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΒΙΩΤΗ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΡΛΗΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ




ΟΜΑΔΑ 9

AUTOMATIX

ΟΜΑΔΑ 10

MILOU

ΟΜΑΔΑ 11

OBELIX

10.15-12.00

 

“ΚΟΥΖΙΝΟΧΗΜΕΙΑ”

 

Μ.ΑΛΙΣΑΒΑΚΗΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ 150

10.15-12.00

 

“ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ”

(ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ)

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΡΛΕΡΟΣ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΑΤΡΟΥ



 

10.10-11.10

 

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ”

ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ

FRANTZ COLLARD & ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

11.15-12.05

 

“ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ {X}ΑΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ”

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΑΙΘΟΥΣΑ 408

12.00-12.30

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.00-12.30

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.10-12.40

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

12.35-13.55

 

“TESTONS NOS CONNAISSANCES EN FRANCAIS

ANNIE ANAGNOSTOPOULOU & KATERINA STAVRAKI

 

ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΦΥΣΙΚΗΣ

12.35-13.35

 

“ΦΩΣ & ΧΡΩΜΑ”

(ΧΗΜΕΙΑ)

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΟΥΡΑ

ΑΛΚΥΟΝΗ ΓΟΥΡΔΟΜΙΧΑΛΗ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ

12.45- 13.45

 

“Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΩΝ”

(ΒΙΟΛΟΓΙΑ)

ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΒΙΩΤΗ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΜΠΟΥΡΛΗΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ

14.00-15.00

 

“ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ”

PING-PONG

ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

13.40-14.50

 

“e-ΠΑΙXΝΙΔΙ SCRATCH”

(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)

 

ΚΩΣΤΑΣ ΣΧΟΙΝΑΣ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΠΙΝΟΣ

ΑΙΘΟΥΣΑ 215

 

13.55-14.55

 

“ON DANSE”

 

ΧΛΟΗ

ΑΛΙΓΙΑΝΝΗ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ ΧΟΡΟΥ

 



Περιεχόμενο εργαστηρίων ανά ομάδα

ΟΜΑΔΑ 1 – PETIT NICOLAS

  1. Μικροί πολίτες, μαθαίνω τα δικαιώματά μου μέσα από παιχνίδια και ομαδικές δραστηριότητες, από τους φιλολόγους του σχολείου μας, Δάφνη Φαρμακάκη και Σταματίνα Κώνστα. Οι συμμετέχοντες συνδέουν τα ανθρώπινα δικαιώματα με την καθημερινή ζωή, βλέπουν τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους μέσα από την προοπτική των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

  2. e-παιχνίδι, παίζοντας με το Scratch. Μία εναλλακτική διδακτική προσέγγιση του προγραμματισμού με την καθoδήγηση των καθηγητών πληροφορικής του σχολείου μας, Κώστα Σχοινά & Λεωνίδα Μπίνου. Οι μαθητές παίζουν, μαθαίνουν και δημιουργούν κόμικς, video-clips και ηλεκτρονικά παιχνίδια.

  3. Θεατρικό Παιχνίδι : Παίζω με τα συναισθήματα από τον ηθοποιό Γιώργο Περλέρο.

Πώς μπορούμε να εκφράσουμε χαρά, λύπη, φόβο ή ενθουσιασμό χωρίς λόγια; Μέσα από θεατρικά παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς θα ανακαλύψουμε πως μπορούμε να εκφράσουμε δημιουργικά τα συναισθήματα με το σώμα, τη φωνή και το πρόσωπο, δημιουργώντας μικρούς ρόλους που θα ζωντανέψουμε στην σκηνή.

Ένα δημιουργικό παιχνίδι χωρίς την ανάγκη προηγούμενης εμπειρίας με το θέατρο.

 

ΟΜΑΔΑ 2 – ASTERIX

  1. Breakfast at LFH! από τις καθηγήτριες αγγλικής γλώσσας του σχολείου μας Μπέσσυ Αρχοντούδη και Βασιλική Λιακοπούλου. Καλούμε τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες σε έναν λαχταριστό κόσμο γνώσεων και γεύσεων με άρωμα Βόρειας Αμερικής. Θα ανακαλύψουμε πως δημιουργείται το σιρόπι σφενδάμου μέσα από βίντεο και δημιουργικές δραστηριότητες. Στο τέλος του εργαστηρίου θα δημιουργήσουμε και θα γευτούμε maple syrup and pancakes!

  2. Τα παιδία παίζει ping-pong (επιτραπέζια αντισφαίριση) Οι μαθητές κάνουν μία πρώτη γνωριμία με το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης που διδάσκεται στο Γυμνάσιό μας υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Τριανταφύλλου.

  3. Μυστήριο στο LFH, από τις φιλολόγους του σχολείου μας Αρετή Δούκα, Δάφνη Φαρμακάκη και Λένα Σφυρίδου. Ένα μυστήριο λαμβάνει χώρα στην Ελληνογαλλική Σχολή. Κανείς δεν ξέρει τι έχει συμβεί ή τι πρόκειται να ακολουθήσει. Κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ο αθώος και ποιος είναι ο ένοχος. Όλα έχουν μελετηθεί με ακρίβεια. Όλοι ψάχνουν τη λύση, αλλά κανένας δεν την έχει βρει... Ακόμα... Ένα εργαστήριο εισαγωγής στην Αστυνομική Λογοτεχνία που στόχο έχει να μυήσει τους μικρούς μας φίλους και τις μικρές μας φίλες στα μυστικά τέτοιου είδους ιστοριών.

 

ΟΜΑΔΑ 3 – ANTICLIMAX

  1. Τα παιδία παίζει badminton (αντιπτέριση) Οι μαθητές μαθαίνουν τα μυστικά της αντιπτέρισης από την ομοσπονδιακή προπονήτρια Αθανασία Γιακουβάκη.

  2. Εργαστήρι εικαστικών - «MA TOUR ATTRAPE LE VIDE, LE CIEL, LES NUAGES-Ο Πύργος μου παγιδεύει το κενό, τον ουρανό, τα σύννεφα!» από την καθηγήτρια καλλιτεχνικών του σχολείου μας Μαργαρίτα Caillaux. Ένα εργαστήριο κατασκευής που συνδυάζει τα εικαστικά με την αρχιτεκτονική. Πώς θα ήταν ο πύργος του Άιφελ από χαρτί; Μπορείς να φανταστείς έναν πύργο ασύμμετρο; Πόσο θα αντέξει ο πύργος της Πίζας; Με διάθεση πειραματισμού και ελεύθερη δημιουργία κατασκευάσουμε έναν πύργο από χαρτί που υπόκειται στους νόμους της βαρύτητας και τις δυνατότητες του υλικού που χρησιμοποιούμε. Εμπνεόμαστε από σημαντικά παγκόσμια αρχιτεκτονήματα και δουλεύουμε με έννοιες γλυπτικής, όπως το «κενό» και το «γεμάτο».

  3. Η Φυσική μαγεύει! Με την εμψυχωτική καθοδήγηση των καθηγητών φυσικής του σχολείου μας Άννας Τζίμα, Χρήστου Αγριόδημα & Ανρέα Δάσκα οι μαθητές στο εργαστήρι μας θα εξαφανίσουν αντικείμενα, θα ακολουθήσουν τα αόρατα ίχνη των laser και θα δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον ηλεκτρικό λαβύρινθο. Και αυτά αποτελούν μόνο μία γεύση από τη μαγεία. Στο τέλος θα το ... «κάψουμε»... με ένα εντυπωσιακό βραχυκύκλωμα!

 

ΟΜΑΔΑ 4 – KAKOFONIX

  1. Εργαστήρι εικαστικών - «MA TOUR ATTRAPE LE VIDE, LE CIEL, LES NUAGES-Ο Πύργος μου παγιδεύει το κενό, τον ουρανό, τα σύννεφα!» από την καθηγήτρια καλλιτεχνικών του σχολείου μας Μαργαρίτα Caillaux. Ένα εργαστήριο κατασκευής που συνδυάζει τα εικαστικά με την αρχιτεκτονική. Πώς θα ήταν ο πύργος του Άιφελ από χαρτί; Μπορείς να φανταστείς έναν πύργο ασύμμετρο; Πόσο θα αντέξει ο πύργος της Πίζας; Με διάθεση πειραματισμού και ελεύθερη δημιουργία κατασκευάσουμε έναν πύργο από χαρτί που υπόκειται στους νόμους της βαρύτητας και τις δυνατότητες του υλικού που χρησιμοποιούμε. Εμπνεόμαστε από σημαντικά παγκόσμια αρχιτεκτονήματα και δουλεύουμε με έννοιες γλυπτικής, όπως το «κενό» και το «γεμάτο».

  2. On danse από την Χλόη Αλιγιάννη. Μέσα από το εργαστήρι αυτό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία μια πρώτης γνωριμίας με τον σύγχρονο χορό, εξερευνώντας τις βασικές αρχές του με απλές ασκήσεις και ομαδικό παιχνίδι. Χτίζουμε αντοχή, δύναμη, ρυθμό, μουσικότητα, την σχέση μας με τους άλλους, το έδαφος και τον χώρο και δημιουργούμε σταδιακά μια χορευτική φράση για να χορέψουμε μαζί. Η χορευτική εμπειρία δεν είναι απαραίτητη.

  3. Αρχαιο-παιχνιδίσματα από τους φιλολόγους του σχολείου μας Αρετή Δούκα, Θανάση Σπηλιόπουλο και Νίκο Κουτσοκώστα. Στο συγκεκριμένο εργαστήριο οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρθουν σε μία πρώτη επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, θα συνειδητοποιήσουν τη διαχρονικότητα και τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας. Στην συνέχεια, θα γνωρίσουν πρόσωπα της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας και ιστορίας μέσα από το θετρικό παιχνίδι και την παντομίμα και τέλος θα «βάλουν χρώμα» στην αρχαία ελληνική τέχνη.

 

ΟΜΑΔΑ 5 – TIN TIN

  1. Chantons et dansons ensemble! (Ας τραγουδήσουμε και ας χορέψουμε μαζί!) από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Olga Daskalopoulou με τη βοήθεια των μαθητών μας. Πόσο εύκολο είναι να επικοινωνώ στα γαλλικά διασκεδάζοντας; Παιχνίδια, χρώματα, τραγούδια εισάγουν τα παιδιά στον μαγικό κόσμο της γλώσσας που αγαπάμε, για αυτό άλλωστε τη μαθαίνουμε.

  2. Η Φυσική μαγεύει! Με την εμψυχωτική καθοδήγηση των καθηγητών φυσικής του σχολείου μας Άννας Τζίμα & Χρήστου Αγριόδημα οι μαθητές στο εργαστήρι μας θα εξαφανίσουν αντικείμενα, θα ακολουθήσουν τα αόρατα ίχνη των laser και θα δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον ηλεκτρικό λαβύρινθο. Και αυτά αποτελούν μόνο μία γεύση από τη μαγεία. Στο τέλος θα το ... «κάψουμε»... με ένα εντυπωσιακό βραχυκύκλωμα!

  3. Τα παιδία παίζει ping-pong (επιτραπέζια αντισφαίριση) Οι μαθητές κάνουν μία πρώτη γνωριμία με το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης που διδάσκεται στο Γυμνάσιό μας υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Τριανταφύλλου.

 

ΟΜΑΔΑ 6 - GOUDOURIX

  1. Παίζουμε θέατρο; από την ηθοποιό-εμψυχώτρια Αντωνία Βαλλιανάτου.

Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήρι, μια διαδραστική διαδρομή στον μαγικό κόσμο του θεάτρου, με στόχο τη βιωματική γνωριμία των παιδιών με τους βασικούς κώδικες και τις τεχνικές του. Τί ονομάζουμε θεατρική ψευδαίσθηση; Πώς αντιλαμβaνόμαστε την έννοια του ρόλου; Τι σημαίνει αυτοσχεδιάζω; Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι θα μεταδώσουμε τις γνώσεις και τις ιδέες μας για το θέατρο, θα δραματοποιήσουμε μία πρωτότυπη ιστορία και θα μοιραστούμε την εμπειρία της θεατρικής έκφρασης και της χαράς που πηγάζει από αυτήν!

  1. Robot-ικοί αγώνες. Μία πρώτη γνωριμία με τον προγραμματισμό και την ρομποτική σε έναν πρωτότυπο αγώνα δρόμου. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν να «εκπαιδεύσουν» τα mBots, έτσι ώστε να τερματίσουν πρώτοι στην πίστα που θα έχει στηθεί στο εργαστήριο τεχνολογίας υπό την καθοδήγηση του Τηλέμαχου Καρατζά, καθηγητή Τεχνολογίας του σχολείου μας.

  2. Un mot, une image…invitation au voyage ! από τους καθηγητές γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Lito Kamaras & Dionysi Giannakopoulo.

Οι λέξεις ταξιδεύουν στον χώρο και τον χρόνο! Με τη βοήθεια εθελοντών μαθητών μας εικόνες, σκετσάκια, κουίζ και κινούμενα σχέδια θα μας ταξιδέψουν σε ένα διδακτικό και διαδραστικό εργαστήριο!

 

ΟΜΑΔΑ 7 – IDEFIX

  1. Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού. Φήμες και θρύλοι για τον χαμένο θησαυρό τυλιγμένοι με πέπλο μυστηρίου κεντρίζουν τη φαντασία των «κυνηγών» μαθητών. Τα παιδιά εφοδιασμένα με ανιχνευτές πολύτιμων μαθηματικών εργαλείων εξορμούν στους χώρους του σχολείου μας και αναζητούν τον «άγνωστο Χ» σε μια εναλλακτική προσέγγιση βιωματικής μάθησης των μαθηματικών. (ΜSPIROUε τους μαθηματικούς του σχολείου μας, Γιώργο Γεωργαντά, Βαγγέλη Σαλβάνο, Στρατή Ψαρό, Κλαίρη Σιάκκα, Γιώργο Μακρή και Ιωσήφ Βογιατζόγλου).

  2. Φως & Χρώμα. Με τη βοήθεια των χημικών μας Αλεξάνδρας Μπούρα και Αλκυόνης Γουρδομιχάλη οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με εργαστηριακά όργανα και μεθόδους, θα μάθουν και θα εξηγήσουν διασκεδάζοντας όλα εκείνα που φαίνονται δύσκολα και δυσνόητα. Με χρώματα και φως θα γίνουμε για λίγο ερευνητές στο μαγικό κόσμο της Χημείας.

  3. Τα παιδία παίζει… Οι μαθητές σκαρφαλώνουν στον τοίχο αναρρίχησης υπό την ενθαρρυντική καθοδήγηση του Frantz Collard και τη βοήθεια εθελοντών μαθητών.

  4. "Mysteries at the museum", από την φιλόλογο Γρανέτα Καρατζά, και την καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας Νίνα Στράτου. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, γλωσσοδέτες, αινίγματα και γρίφους τα παιδιά θα συνδυάσουν τη χαρά του παιχνιδιού και του μυστηρίου με τα ελληνικά και τα αγγλικά. Τί ενώνει αυτές τις δύο γλώσσες; Η λύση του μυστηρίου βρίσκεται στις λεπτομέρειες...

 

ΟΜΑΔΑ 8 – SPIROU

  1. Robot-ικοί αγώνες. Μία πρώτη γνωριμία με τον προγραμματισμό και την ρομποτική σε έναν πρωτότυπο αγώνα δρόμου. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν να «εκπαιδεύσουν» τα mBots, έτσι ώστε να τερματίσουν πρώτοι στην πίστα που θα έχει στηθεί στο εργαστήριο τεχνολογίας υπό την καθοδήγηση του Τηλέμαχου Καρατζά, καθηγητή Τεχνολογίας του σχολείου μας.

  2. Chasse au trésor ή αλλιώς κυνήγι θησαυρού από την καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Athia Tsitsipi με τη βοήθεια των μαθητών μας. Ελάτε μαζί μας να βρούμε το θησαυρό με όχημα τη γαλλική γλώσσα. Οι μικροί μας ήρωες θα σας βοηθήσουν να λύσετε τα αινίγματα και τους γρίφους βήμα-βήμα. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε!

  3. Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων με τους καθηγητές βιολογίας του σχολείου μας Σοφία Καραβιώτη και Παναγιώτη Μπουρλή. Οι μαθητές μετά από μια σύντομη παρουσίαση σχετικά με τις αισθήσεις και τα αισθητήρια όργανα θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικά παιχνίδια. Σκοπός των παιχνιδιών είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο μέσω των αισθήσεων, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις τον τρόπο που οι αισθήσεις μας ενδέχεται να μας δίνουν λανθασμένες πληροφορίες. Τα παιχνίδια θα εστιάσουν κυρίως στις αισθήσεις της όρασης, της γεύσης, της όσφρησης και της αφής.

 

ΟΜΑΔΑ 9 – AUTOMATIX

  1. Κουζινοχημεία με τον χημικό μας Μανώλη Αλισαβάκη. Με τη χρήση καθημερινών οικιακών σκευών, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε αυτό που λέμε «αντιδραστήρια», θα πειραματιστούμε με χρώματα, μαγειρικές «πρακτικές», απλά πειράματα που γίνονται παντού και εύκολα. Έτσι θα βγάλουμε τη Χημεία από το εργαστήριο και θα τη φέρουμε στην κουζίνα! Οι μικροί μαθητές της ομάδας με τη συμμετοχή τους σε αυτό το εργαστήριο θα αποκτήσουν το πρώτο τους δίπλωμα «κουζινοχημείας».

  2. Testons nos connaissances en français (Δοκιμάζοντας τις γνώσεις μας στα γαλλικά) από τις καθηγήτριες γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας Annie Anagnostopoulou & Katerina Stavraki με τη βοήθεια των μαθητών μας σε ένα παιχνίδι ρόλων, όπου οι μαθητές γίνονται δάσκαλοι. Τα παιδιά που θα λάβουν μέρος σ’ αυτό το εργαστήρι θα αντιληφθούν πώς μέσα από ένα παιχνίδι γνώσεων είναι εύκολο να εξοικειωθείς και να αγαπήσεις τα γαλλικά.

  3. Τα παιδία παίζει ping-pong (επιτραπέζια αντισφαίριση) Οι μαθητές κάνουν μία πρώτη γνωριμία με το άθλημα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης που διδάσκεται στο Γυμνάσιό μας υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Τριανταφύλλου.

 

ΟΜΑΔΑ 10 – MILOU

  1. Θεατρικό Παιχνίδι : Παίζω με τα συναισθήματα από τον ηθοποιό Γιώργο Περλέρο.

Πώς μπορούμε να εκφράσουμε χαρά, λύπη, φόβο ή ενθουσιασμό χωρίς λόγια; Μέσα από θεατρικά παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς θα ανακαλύψουμε πως μπορούμε να εκφράσουμε δημιουργικά τα συναισθήματα με το σώμα, τη φωνή και το πρόσωπο, δημιουργώντας μικρούς ρόλους που θα ζωντανέψουμε στην σκηνή. Ένα δημιουργικό παιχνίδι χωρίς την ανάγκη προηγούμενης εμπειρίας με το θέατρο.

  1. Φως & Χρώμα. Με τη βοήθεια των χημικών μας Αλεξάνδρας Μπούρα και Αλκυόνης Γουρδομιχάλη οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με εργαστηριακά όργανα και μεθόδους, θα μάθουν και θα εξηγήσουν διασκεδάζοντας όλα εκείνα που φαίνονται δύσκολα και δυσνόητα. Με χρώματα και φως θα γίνουμε για λίγο ερευνητές στο μαγικό κόσμο της Χημείας.

  2. e-παιχνίδι, παίζοντας με το Scratch. Μία εναλλακτική διδακτική προσέγγιση του προγραμματισμού με την καθoδήγηση των καθηγητών πληροφορικής του σχολείου μας, Κώστα Σχοινά & Λεωνίδα Μπίνου. Οι μαθητές παίζουν, μαθαίνουν και δημιουργούν κόμικς, video-clips και ηλεκτρονικά παιχνίδια.

 

ΟΜΑΔΑ 11 – OBELIX

  1. Τα παιδία παίζει… Οι μαθητές σκαρφαλώνουν στον τοίχο αναρρίχησης υπό την ενθαρρυντική καθοδήγηση του Frantz Collard και τη βοήθεια εθελοντών μαθητών.

  2. Το κυνήγι του {X}αμένου θησαυρού. Φήμες και θρύλοι για τον χαμένο θησαυρό τυλιγμένοι με πέπλο μυστηρίου κεντρίζουν τη φαντασία των «κυνηγών» μαθητών. Τα παιδιά εφοδιασμένα με ανιχνευτές πολύτιμων μαθηματικών εργαλείων εξορμούν στους χώρους του σχολείου μας και αναζητούν τον «άγνωστο Χ» σε μια εναλλακτική προσέγγιση βιωματικής μάθησης των μαθηματικών. (Με τους μαθηματικούς του σχολείου μας, Γιώργο Γεωργαντά, Βαγγέλη Σαλβάνο, Στρατή Ψαρό, Κλαίρη Σιάκκα, Γιώργο Μακρή και Ιωσήφ Βογιατζόγλου).

  3. Ο κόσμος των αισθήσεων και των παραισθήσεων με τους καθηγητές βιολογίας του σχολείου μας Σοφία Καραβιώτη και Παναγιώτη Μπουρλή. Οι μαθητές μετά από μια σύντομη παρουσίαση σχετικά με τις αισθήσεις και τα αισθητήρια όργανα θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε βιωματικά παιχνίδια. Σκοπός των παιχνιδιών είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο μέσω των αισθήσεων, αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις τον τρόπο που οι αισθήσεις μας ενδέχεται να μας δίνουν λανθασμένες πληροφορίες. Τα παιχνίδια θα εστιάσουν κυρίως στις αισθήσεις της όρασης, της γεύσης, της όσφρησης και της αφής.

  4. On danse από την Χλόη Αλιγιάννη. Μέσα από το εργαστήρι αυτό, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία μια πρώτης γνωριμίας με τον σύγχρονο χορό, εξερευνώντας τις βασικές αρχές του με απλές ασκήσεις και ομαδικό παιχνίδι. Χτίζουμε αντοχή, δύναμη, ρυθμό, μουσικότητα, την σχέση μας με τους άλλους, το έδαφος και τον χώρο και δημιουργούμε σταδιακά μια χορευτική φράση για να χορέψουμε μαζί. Η χορευτική εμπειρία δεν είναι απαραίτητη.

















 

Σχεδιασμός, διοργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος για την Ελληνογαλλική Σχολή Αγίας Παρασκευής, Ευγένιος Ντελακρουά: Κωνσταντίνος Μπουμπούκης, Διευθυντής του Γυμνασίου, Νέλλη Παπαθανασίου, υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, Ιωάννα Σαββινίδου, Διευθύντρια του Λυκείου.

 

Οι φιλόλογοι της Σχολής μας: Ειρήνη Αντωνοπούλου, Αρετή Δούκα, Κατερίνα Καραμπίνα, Κατερίνα Κεφαλωνίτου, Παναγιώτης Κοσμάς, Νίκος Κουτσοκώστας, Σταματίνα Κώνστα, Κωστής Παπαϊωάννου, Μαριλένα Παπαδοπούλου, Νέλλη Παπαθανασίου, Ιωάννα Σαββινίδου, Θανάσης Σπηλιόπουλος, Ιωάννα Σπηλιοπούλου, Λένα Σφυρίδου και Δάφνη Φαρμακάκη εμπνευστές της όλης δράσης υποστηρίζουν και συνεπικουρούν στην διεξαγωγή των εργαστηρίων δημιουργικής γραφής, θεατρικού παιχνιδιού, χορού, κίνησης, θεατρικής έκφρασης, αφήγησης και τέχνης ανάλογα με την εξειδίκευση και τα πνευματικά τους ενδιαφέροντα.

 

Λίγα λόγια για τους παιδαγωγούς, συγγραφείς και εμψυχωτές των εργαστηρίων:

 

Η Χριστίνα Ρασιδάκη έχει σπουδάσει ψυχολογία και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στις συμβουλευτικές σπουδές. Εργάζεται ως έγκριτη ψυχοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στο τραύμα, σύμβουλος γονέων και εκπαιδευτικών και είναι γνωστή για τις ενδυναμωτικές ομιλίες και τα διαδραστικά σεμινάριά της. Έχει εκπονήσει τα προγράμματα εκπαίδευσης της μεθόδου 3Step Αποτελεσματική επικοινωνία στα δύσκολα που διδάσκεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς παιδιών όλων των βαθμίδων καθώς και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δίδαξε στο Βρετανικό Open University, υπήρξε επιστημονική σύμβουλος της πλατφόρμας Live Without Bullying και συμμετείχε στον σχεδιασμό προγραμμάτων της ΕΕ για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού. Είναι συγγραφέας των: 3Step Αποτελεσματική επικοινωνία, Πετυχαίνω στο γυμνάσιο, Σχολικός εκφοβισμός: Bullying (εκδ. Πατάκη), και του Σέργιος ο ρινόκερος (εκδ Μεταίχμιο).

 

Ο Γιώργος Πλάτωνας Περλέρος είναι ηθοποιός.

Αποφοίτησε από το LFH ED το 2013. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα θεάτρου του σχολείου και στην φοιτητική θεατρική ομάδα "Άφαντοι". Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Δραματικής σχολής "δήλος" - Δήμητρα Χατούπη. Εργάζεται στο θέατρο. Από το 2023 έχει αναλάβει την Ομάδα Θεάτρου του σχολείου.



Η Αντωνία Βαλλιανάτου είναι ηθοποιός, απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού και θεατρικών βιωματικών προγραμμάτων για παιδιά και εφήβους. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα για το εφαρμοσμένο θέατρο στην εκπαίδευση και την κοινότητα στην Εφηβική σκηνή του Εθνικού θεάτρου και στο πλαίσιο συμπληρωματικής εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Θέατρο και Εκπαίδευση). Διδάσκει θέατρο και θεατρικό παιχνίδι σε σχολεία και καλλιτεχνικά εργαστήρια και σε συνεργασία με την ομάδα «Κόκκινη Κλωστή» παρουσιάζει στον χώρο της εκπαίδευσης δραματοποιημένα παραμύθια βασισμένα στον θεατρικό αυτοσχεδιασμό και το κουκλοθέατρο.

 

Η Χλόη Αλιγιάννη είναι χορογράφος και διατομεακή καλλιτέχνης. Σπούδασε εικαστικά και χορογραφία στο Λονδίνο, όπου και παρέμεινε έως το 2020. Υπήρξε υποστηριζόμενη καλλιτέχνης του Studio Wayne McGregor Freespace Programme, Chisenhale Dance Space καθώς και μέλος της ομάδας δασκάλων χορού της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού (Step Into Dance) στο Λονδίνο, εκπαιδεύοντας νέους χορευτές στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το χορογραφικό της έργο στην Αγγλία υποστηρίχθηκε από τα Arts Council England, Trinity Laban Conservatoire, The Place, Hillingdon Council, Blue Elephant Theatre μεταξύ άλλων. Υπήρξε συνεργαζόμενη καλλιτέχνης του Πανεπιστημίου του Λέστερ, ερευνώντας την σύμπραξη χορού και μαθηματικών στην ερευνητική ομάδα Maths Meets Arts της καθηγήτριας Κατριν Λεσκε και έχει επιμεληθεί κίνηση σε παραστάσεις θεάτρου και εικαστικά προτζεκ (Jenny Buckman, Ania Azevedo, Alicia Paz κ.α.). Υπήρξε μέρος του πρώτου LUSTRUM project του Gary Clarke (DV8) στο Λονδίνο και έχει εκπαιδευτει με τον David Zambrano στις τεχνικές Flying low & Passing Through. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ιδρύει την ομάδα Third Planet μέσω της οποίας παράγει δράσεις και έργα με κεντρικό άξονα την κίνηση και την συνέργεια αυτής με άλλες τέχνες, επιστήμες και κοινωνικές ομάδες. Η ομάδα εχει επιχορηγηθεί μεταξύ άλλων απο το Υπουργείο Πολιτισμού, την ΕΘνική Λυρική Σκηνή, τον Δήμο Αθηναίων, καθώς και τοπικους και ιδιωιτικούς φορείς. Παράλληλα με την χορογραφική της δραστηριότητα, επιμελείται κίνησης για θεατρικά και εικαστικά πρότζεκτ, αναλαμβάνει καλλιτεχνική επιμέλεια δράσεων και περιστασιακά δημιουργεί ήχο και μουσική για χορό. www.thirdplanetarts.world

 

Η Αθανασία Γιακουβάκη είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής, Πανελληνιονίκης και Ομοσπονδιακή προπονήτρια. Είναι συντονίστρια των ελληνικών σχολικών πρωταθλημάτων και υπεύθυνη της παγκόσμιας ομοσπονδίας BWF για την ανάπτυξη του προγράμματος SHUTTLE TIME στα σχολεία.

 

Η Νίνα Στράτου είναι καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Είναι ενεργό μέλος του Cambridge English Teacher, προετοιμάζει ομάδες μαθητών για τις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου του Cambridge και ειδικεύεται σε σύγχρονες μορφές διδασκαλίας.

 

Η Γρανέτα Καρατζά σπούδασε Φιλοσοφία, Παιδαγωγική και Ψυχολογία με κατεύθυνση Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και έκανε μεταπτυχιακό στην Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο ΕΚΠΑ. Τα τελευταία 15 χρόνια εργάζεται στο σχολείο μας ως φιλόλογος και σύμβουλος σταδιοδρομίας.

 

Η Μπέσσυ Αρχοντούδη είναι καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Glendon College, York University και συνέχισε τις σπουδές της στην εκπαίδευση του ESL στο George Brown College. Η εμπειρία της από διάφορα πολυπολιτισμικά σχολεία του Τορόντο μεταφέρεται από το 1996 στην Αθήνα και αναδεικνύει την αγγλική γλώσσα ως όχημα μετάδοσης νέου πολιτισμικού κώδικα.

 

Η Κωνσταντίνα Σαρρή είναι καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια που αφορούν στην διδακτική της αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας καθώς και σε ημερίδες που σχετίζονται με την Παιδαγωγική Ψυχολογία. Έχει εργαστεί σε φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών και έχει ασχοληθεί με μεταφράσεις εγχειριδίων.

 

Η Βασιλική Λιακοπούλου είναι καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί μέχρι και σήμερα σεμινάρια που αφορούν στη διδακτική της αγγλικής, την προετοιμασία για εξετάσεις και πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, τις μαθησιακές δυσκολίες, την παιδική ψυχολογία και τη νομοθεσία για τα δικαιώματα του παιδιού. Εργάζεται στον τομέα της διδακτικής της αγγλικής από το 2006. Μιλάει πολύ καλά την ισπανική γλώσσα και βασικός τομέας ενδιαφέροντός της είναι η γνωριμία με νέες κουλτούρες.

 

H Μαργαρίτα Caillaux είναι καθηγήτρια Arts Plastiques (Εικαστικών) της Σχολής μας. Απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας και των Βρυξελλών με εξειδίκευση στη ζωγραφική και τη γλυπτική. H ίδια, απόφοιτος της Σχολής μας, στοχεύει με τη διδασκαλία της να αναπτύξει τις δεξιότητες των παιδιών, να τα εμπνεύσει μέσα από έργα σημαντικών καλλιτεχνών από την ιστορία της Τέχνης και να τους δώσει τα μέσα και τις τεχνικές για να πειραματιστούν και να εκφραστούν μέσα από αυτά.

 

Η Νέλλη Παπαθανασίου η Υποδιευθύντρια του Γυμνασίου, είναι φιλόλογος, απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήματος κλασικής φιλολογίας. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές στο University College London αφορούσαν το αρχαίο ελληνικό, το ρωμαϊκό θέατρο και τους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Έχει λάβει την πιστοποίηση χρήσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Β’ επιπέδου και ασχολείται με θέματα δημιουργικής γραφής.

 

Η Λένα Σφυρίδου είναι φιλόλογος στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου και υποψήφια διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Έχει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια είναι ανεξάρτητη ερευνήτρια στον τομέα της ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς. Έχει συγγράψει εργασίες και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια για τις ψηφιακές καινοτομίες στα μουσεία. Είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM).

 

Η Δάφνη Φαρμακάκη είναι απόφοιτος της Σχολής μας και εργάζεται ως φιλόλογος στο ελληνικό τμήμα. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του ΕΚΠΑ με ειδίκευση στις κλασικές σπουδές και τελειόφοιτος των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων κλασικής Φιλολογίας "Δέξιππος" στο ΕΚΠΑ και μετάφρασης και διερμηνείας στο Πανεπιστημίου του Montpellier, Paul Valéry ΙΙΙ. Έχει ολοκληρώσει ερευνητική πρακτική άσκηση στο Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής και Λατινικής Γραμματείας της Ακαδημίας Αθηνών και τα βασικά σημεία ενδιαφέροντός της είναι η αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων στη διδασκαλία, η εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και η αρχαιογνωσία.

 

Η Μάρθα Ασφή είναι υπεύθυνη-συντονίστρια της παιδαγωγικής ομάδας FLE, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας στη Σχολή μας και επιμορφώτρια καθηγητών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι δόκτωρ εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (Université Côte d'Azur, France και ΕΚΠΑ, Ελλάδα) με μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στα γαλλικά για ειδικούς σκοπούς (Université d'Artois, France). Βασικά σημεία του ερευνητικού της ενδιαφέροντος είναι η αξιολόγηση της γλωσσικής διαμεσολάβησης, η διδακτική των γλωσσών και οι πιστοποιήσεις.

 

Η Όλγα Δασκαλοπούλου καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας στη Σχολή μας, είναι απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κάτοχος Master 1 Διδακτικής της Γαλλικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Paul Valéry Montpellier III όπως επίσης και Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Είναι εξετάστρια του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας για τα διπλώματα DELF/DALF και SORBONNE από το 1997 και έχει πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία της γαλλικής από το 1995 έως σήμερα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει λάβει μέρος σε Παγκόσμια Συνέδρια και έχει δημοσιεύσει εργασίες σε περιοδικά.  

 

Η Αγγελική Αδάμ, καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας στη Σχολή μας, είναι απόφοιτος του τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας του ΕΚΠΑ ενώ πραγματοποίησε το 3ο έτος σπουδών της στο Univ. François-Rabelais de Tours της Γαλλίας. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Διδακτική της Γαλλικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας από το Univ. de Strasbourg της Γαλλίας, εξετάστρια στις πιστοποιήσεις DELF/DALF και έχει πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία της γαλλικής από το 2007 έως σήμερα. 

 

Η ομάδα FLE Σχολής αποτελείται από γαλλόφωνους καθηγητές με ανώτατες σπουδές στη Γαλλία, (Αγγελική Αδάμ, Αννύ Αναγνωστοπούλου, Μάρθα Ασφή, Διονύσης Γιαννακόπουλος, Όλγα Δασκαλοπούλου, Lito Kamaras, Κατερίνα Σταυράκη, Άθηα Τσιτσιπή ). Οι καθηγητές εργάζονται με στόχο τη γνωριμία των μαθητών με τον γαλλικό πολιτισμό. Η υλοποίηση κοινών projets ελληνικού και γαλλικού τμήματος, οι ανταλλαγές και τα εκπαιδευτικά ταξίδια στη Γαλλία, όπως και η προετοιμασία τους για την απόκτηση διπλωμάτων DELF-DALF αποτελούν κάποιες από τις δράσεις για την ενίσχυση γαλλοφωνίας.

 

Ο Μανώλης Αλισαβάκης χημικός της Σχολής μας τα τελευταία 35 χρόνια, όπου κάνει πράξη τη δια βίου μάθηση. Με συνεχή ενεργή παρουσία τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια σε πανελλήνια συνέδρια διδακτικής και νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, με εισηγήσεις, με συμμετοχή στις επιτροπές αξιολόγησης και οργάνωσης βιωματικών εργαστηρίων εκπαιδεύει και εκπαιδεύεται στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του ΕΚΠΑ στην Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Έχει την ψηφιακή επιμέλεια εκδηλώσεων και δράσεων της Σχολής και ενημερώνει την ψηφιακή εφημερίδα της Σχολής «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ LFH» που καταγράφει την καθημερινότητα της Σχολής μας.

 

Η Άννα Τζίμα είναι καθηγήτρια Φυσικής της Σχολής μας με μακρόχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση. Από το 2009 έως σήμερα συμμετέχει με μαθητές του σχολείου μας σε διαγωνισμούς και ευρωπαϊκά προγράμματα (COMENIUS, ACSTAC).

 

Ο Χρήστος Αγριόδημας είναι καθηγητής Φυσικής της Σχολής μας με πολυετή πείρα στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο πάνω στη «Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη».

 

Ο Ανδρέας Δάσκας είναι Φυσικός ΠΕ04-01, απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1999 εργάζεται ως καθηγητής Φυσικής. Έχει δημοσιεύσει ασκήσεις σε διαδικτυακούς τόπους, με τους οποίους συνεργάστηκε. Εργάστηκε στην Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά από το 2010 έως και το 2017, περίοδο κατά την οποία οργάνωσε με την ομάδα Φυσικής του σχολείου τον 1ο διαγωνισμό για μαθητές της Γ γυμνασίου που συνεχίζεται έως και σήμερα με τίτλο «Διαγωνισμός Φυσικής με πειράματα» .

Από το Σεπτέμβριο του 2024 ανήκει και πάλι στο δυναμικό του κλάδου των φυσικών επιστημών της Σχολής

 

Η Σοφία Καραβιώτη είναι βιολόγος στη Σχολή μας με ειδίκευση στην ανοσολογία και εμπειρία σε καινοτόμες δράσεις στα προγράμματα Αγωγής Υγείας και Πρόληψης.

 

Ο Παναγιώτης Μπουρλής είναι βιολόγος στη Σχολή μας και απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συμμετάσχει σε διδασκαλίες και δράσεις Βιολογίας και Φυσικών Επιστημών σε διάφορα σχολεία. Έχει εργαστεί στο εργαστήριο Βιολογικής Χημείας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, όπου ολοκλήρωσε τη διπλωματική του εργασία και συμμετείχε σε δημοσίευση της ερευνητικής ομάδας σε επιστημονικό περιοδικό.

 

Η Αλεξάνδρα Μπούρα είναι χημικός στη Σχολή μας, κάτοχος μεταπτυχιακού προγράμματος ειδίκευσης (MSc) με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση.

 

Η Αλκυόνη Γουρδομιχάλη είναι απόφοιτος του τμήματος Χημείας των Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ. Έχει κάνει πρακτική άσκηση στο Χημείο του κράτους και έχει δημοσιεύσει εργασίες σε συνέδρια φυσικών επιστημων. ‘Εχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Απο το 2015 εργάζεται ως καθηγήτρια χημείας και το Σεπτέμβριο του 2024 εντάχθηκε στο δυναμικό καθηγητών του ελληνικού τμήματος της Ελληνογαλλικής Σχολής Ευγένιος Ντελακρουά.

 

Ο Γιώργος Γεωργαντάς, μαθηματικός της Σχολής μας με ειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος, συμμετέχει στην επιμόρφωση μεταπτυχιακών φοιτητών του Παν. Αθηνών στη Διδακτική των Μαθηματικών και με την ομάδα των καθηγητών Μαθηματικών εισηγείται, διοργανώνει και συντονίζει τα συνέδρια μαθηματικών της Σχολής.

 

Ο Βαγγέλης Σαλβάνος είναι καθηγητής Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο της Σχολής μας. Ως Μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τους μαθητές μας σε θέματα της Μαθηματικής Εταιρείας και τους προετοιμάζει για ευρωπαϊκούς μαθητικούς διαγωνισμούς.

 

Ο Στρατής Ψαρός, μαθηματικός και χημικός, διδάσκει μαθηματικά στη Σχολή μας και ως μέλος της ΕΜΕ συντονίζει τη διδακτική των μαθηματικών.

 

H Κλαίρη Σιάκκα είναι καθηγήτρια Μαθηματικών και Πληροφορικής στη Σχολή μας, υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του διεθνούς προγράμματος PISA 2014 (Programme for International Student Assessement) που στοχεύει στην αξιολόγηση των μαθητών υπό την οργάνωση του ΟΟΣΑ. Συμμετέχει σε επιστημονικά συνέδρια (ACSTAC).

 

Ο Γιώργος Μακρής είναι καθηγητής μαθηματικών στη Σχολή μας με πολυετή πείρα στην εκπαίδευση.

 

Ο Ιωσήφ Βογιατζόγλου είναι καθηγητής μαθηματικών στη Σχολή μας, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Αθήνα και στο Παρίσι στα θεωρητικά μαθηματικά και στην πολιτική οικονομία. Διδάσκει από το 2013 και έχει προετοιμάσει ομάδες μαθητών για τους μαθητικούς διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

 

Ο Κώστας Σχοινάς είναι καθηγητής Πληροφορικής και υπεύθυνος του σχολικού δικτύου της Σχολής μας. Ασχολείται με το πρόγραμμα Safer Internet και με τη δημιουργία ψηφιοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης της σχολής μας (Espace Numérique).

 

  • Ο Μπίνος είναι καθηγητής Πληροφορικής της Σχολής μας. Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου επί της Διδακτικής της Πληροφορικής. Έχει εικοσαετή εμπειρία στην προετοιμασία μαθητών για την εισαγωγή τους στα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα και έχει διατελέσει εκπαιδευτικός σε όλες τις τάξεις της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

Ο Τηλέμαχος Καρατζάς, απόφοιτος του σχολείου μας, είναι καθηγητής Τεχνολογίας στο ελληνικό και στο γαλλικό τμήμα της σχολής. Είναι απόφοιτος της σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και είναι υπεύθυνος του club ρομποτικής.

 

Η Μαρία Τριανταφύλλου είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας με ειδίκευση στην πετοσφαίριση, πρώην αθλήτρια στον ΑΟ Αθήνας και στην ΝΗΑΡ ΗΣΤ, νυν κριτής διεθνών αγώνων στην καλαθοσφαίριση και προπονήτρια της ομάδας Βόλλεΰ της Σχολής.

 

Ο Frantz Collard είναι καθηγητής Φυσικής Αγωγής της Σχολής μας στο Γαλλικό και το Ελληνικό τμήμα με συνεχή επιμόρφωση σε πολλούς αθλητικούς τομείς και επιμορφωτής σε θέματα πρώτων βοηθειών.

 

Ο Κωνσταντίνος Μπουμπούκης είναι ο Διευθυντής του Γυμνασίου, επί σειρά ετών πρωταθλητής Ελλάδος και μέλος της Εθνικής ομάδας σπάθης (ξιφασκία). Εργάζεται και ως καθηγητής Φυσικής Αγωγής στη Σχολή μας. Είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου και ως ηθοποιός και καθηγητής θεατρικής ξιφασκίας - οπλομαχητικής συνεργάζεται κατά καιρούς με το Εθνικό θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και με πολλούς άλλους οργανισμούς.



Οι περισσότεροι καθηγητές της Ελληνογαλλικής Σχολής Ευγένιος Ντελακρουά είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών διπλωμάτων.