SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας
  • SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας-0
  • SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας-1
  • SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας-2
  • SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας-3
  • SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας-4

SEI24, Εισαγωγή στην συμπερίληψη- 1η μέρα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας

Σήμερα 1 Απριλίου, ξεκίνησε το πρόγραμμα της εβδομάδας συμπεριληπτικότητας (SEI24) σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του ελληνικού τμήματος. Η εκδήλωση ξεκίνησε με την συζήτηση ανάμεσα στην υπεύθυνη συμπεριληπτικού σχολείου LFHED, κα. Γεωργία Γούναρη, και στους μαθητές της Α,Β και Γ γυμνασίου του Ελληνικού και γαλλικού τμήματος. Στη συζήτηση αυτή συμμετείχαν και εκπρόσωποι από το σύλλογο γονέων καθώς και ο διευθυντής Κος. Ganier.

Η δράση αυτή έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να διευρύνουν τους ορίζοντες τους και να ευαισθητοποιηθούν πάνω στο θέμα της νεύροδιαφορετικότητας προκειμένου να συμμετάσχουν ενεργά στην πολύπλευρη κοινωνία του μέλλοντος.

Ως αποτέλεσμα αυτού θα μετριαστούν οι ρατσιστικές αντιλήψεις εις βάρος των παιδιών και των συνανθρώπων μας. Στη συνέχεια, οι μαθητές παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Συμπεριληπτικά Σχολεία» από την παιδαγωγική ομάδα απ’Ουσία, όπου ασχολήθηκαν με διάφορες βιωματικές δραστηριότητες.

Πιο συγκεκριμένα, διαμόρφωσαν ένα κύκλο στον οποίο συζητήθηκε και εξηγήθηκε η έννοια της συμπερίληψης από την οπτική γωνία των παιδιών.

Ακόμη, μέσω μίας μακέτας ,την οποία κατασκεύαζαν συνεργατικά, παρουσίασαν το ιδανικό συμπεριληπτικό σχολείο και έτσι εξέτασαν τα ιδεώδη χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Με αυτό τον τρόπο ενισχύθηκε η κατανόηση και αποδοχή της διαφορετικότητας από όλα τα μέλη της κάθε σχολικής ομάδας.

Με τη σειρά τους, εκπαιδευτικοί και ειδικοί όπως φιλόλογοι, ψυχολόγοι και ψυχίατροι παραβρέθηκαν σε μία συζήτηση για την ανάλυση του συμπεριληπτικού σχολείου και της έννοιας της νευροποικιλότητας. Αναλυτικότερα, έφεραν σε επαφή τα παιδιά με ευέλικτες και πολυμορφικές προσεγγίσεις εκπαίδευσης έτσι ώστε να διασφαλίσουν την απαραίτητη υποστήριξη και τις ευκαιρίες που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες και δυνατότητες του κάθε μαθητευόμενου.